-s obzirom na moju visinu i na polozaj kratera, i na polozaj svetla, nikako nisam mogla lepo da sagledam sve stranice.
-natpisi su grozni, osim za glavnu atrakciju, koju poznajes iz literature, nema sanse da ukapiras odakle je sta i iz kog perioda tacno,da ne govorim koliko su se poljaci mucili da ukapiraju nesto iz tih francuskih tekstova, jer prevoda naravno nema
-sve pozadine na kojima leze dragocenosti su uzasno prljave, iscepane i boze moj pune dlaka, ne znam kako al izgleda da se neko cesljao u vitrinama
-torkves stoji u kretenskoj vitrini koja ima dva svetla.jedno naravno ne radi, kapiram da je tesko zameniti sijalicu, tako da ukoliko vam dioptrija stima mozete uzivati samo u jednom krilatom konju, drugi je u potpunoj tami.
-mozda nisam neli strucnjak za ishranu u bronzanoj dobi, ali cisto sumnjam da pticje glave (odnosno male pticje lobanje) spadaju na malu vagu, kako ih je neko ko je pripremao izlozbu postavio. ili se mozda radilo o kuhinji neke vestice po sistemu 15 glava od vrane i 6 zmijskih repova
-jedan od poljaka je malo lud za rimskim uljanim lampama pa je kupio jedan primerak tacnije kopiju jedne, a onda smo na poledjini videli utisnuto "muzej u strazburu". prodavnica sa suvenirima je i ovako bila jadna ali sad bih pomislila da je direktor muzeja sizofrenicar pa misli da se vix nalazi u doticnom gradu.
Da ne duzim vise o tome, iskustvo je bilo bolno. Mi smo nastavili dalje da se vozikamo po nekim selima i romanticnim srednjevekovnim utvrdjenjima i dvorcima. Uvece sam dozivela blagi kulturni sok, kada sam dozivela da na u ovoj nasoj vukojebinici jedan ortak arheolog iz Ceske eksira celo vece poljsku votku, a onda posle pozamasne vecere- namaz od puzeva sa sirom naravno, luta po selu i peva Marseljezu, a u pauzama vice
No comments:
Post a Comment